• 06-10-2007, 12:42:47
    #1
    arkadaşlar bilgisayar firması üzerine bi scripti düzenledim hosta salladım açılmıyor iç sunucu hatsı diyor.
    sorrun db demi dedim ama db te yok bu scriptte
  • 06-10-2007, 22:33:15
    #2
    merhaba

    İç sunucu hatası yerine detaylı hata alabilmeniz için.

    internet explorer / Özellikler/ Gelişmiş/ Açıklayıcı HTTP Hata İletilerini göster sekmesini kaldırarak tekrar sayfayı açın.

    sonra çıkan hatayı buraya yazın.