arkadaşlar bilgisayar firması üzerine bi scripti düzenledim hosta salladım açılmıyor iç sunucu hatsı diyor.
sorrun db demi dedim ama db te yok bu scriptte
iç sunucu hatası
1
●573
- 06-10-2007, 22:33:15merhaba
İç sunucu hatası yerine detaylı hata alabilmeniz için.
internet explorer / Özellikler/ Gelişmiş/ Açıklayıcı HTTP Hata İletilerini göster sekmesini kaldırarak tekrar sayfayı açın.
sonra çıkan hatayı buraya yazın.