Konu
iç sunucu hatası
06-10-2007, 12:42:47
#1
ferit_ua
arkadaşlar bilgisayar firması üzerine bi scripti düzenledim hosta salladım açılmıyor iç sunucu hatsı diyor.
sorrun db demi dedim ama db te yok bu scriptte