• 24-09-2012, 14:10:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    web tarayıcısı olan opera dan bahsediyorum hotmail'e gireyim derken h harfine bastım hata verdi rapor gönderme falan dedim heralde bişey oldu şans eserifakat her h harfine bastığımda opera hata verip kapanıyor nedendir acaba?
  • 25-09-2012, 07:37:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk olarak geçmişi temizle yapın olmaz ise opera sürümünü yükseltin.
  • 25-09-2012, 10:35:15
    #3
    teşekkürler
  • 13-10-2012, 08:58:55
    #4
    Hala düzelmedi işe temiz kurulumu deneyin.