web tarayıcısı olan opera dan bahsediyorum hotmail'e gireyim derken h harfine bastım hata verdi rapor gönderme falan dedim heralde bişey oldu şans eserifakat her h harfine bastığımda opera hata verip kapanıyor nedendir acaba?