• 17-09-2007, 22:30:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    php ve kodlama işlerinden pek çakmayan biri olarak, diyelim ki php siteye extreme kodu koyacağız napıyoruz direk aldığımız extreme kodunu index.php içine mi yapıştırıyoruz.

    heralde böyle salak bişey soran biri olmamıştır diye aratmadım bile.
  • 27-09-2007, 06:06:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben genelde sidebara atarım
    yan menü dosyasna senin sistem joomla galiba
    onda var tek index.php bilmedigim kadarıyla
    template klasoründeki index.php nin içine yerleştir ortalamak içinse
    <center>extreme kodu<center> de bildigim kadarıyla öle sistemin ne bu arada
  • 27-09-2007, 06:22:31
    #3
    kodları herkenagi bir sayfa hicerisinde herhangi biryere koymanız yeterlidir