php ve kodlama işlerinden pek çakmayan biri olarak, diyelim ki php siteye extreme kodu koyacağız napıyoruz direk aldığımız extreme kodunu index.php içine mi yapıştırıyoruz.
heralde böyle salak bişey soran biri olmamıştır diye aratmadım bile.
çaylak sorusu
2
●559
- 17-09-2007, 22:30:33Üyeliği durduruldu
- 27-09-2007, 06:06:48Üyeliği durdurulduben genelde sidebara atarım

yan menü dosyasna senin sistem joomla galiba
onda var tek index.php bilmedigim kadarıyla
template klasoründeki index.php nin içine yerleştir ortalamak içinse
<center>extreme kodu<center> de bildigim kadarıyla öle sistemin ne bu arada
