Konu
çaylak sorusu
17-09-2007, 22:30:33
#1
basaracaksin
Üyeliği durduruldu
php ve kodlama işlerinden pek çakmayan biri olarak, diyelim ki php siteye extreme kodu koyacağız napıyoruz direk aldığımız extreme kodunu index.php içine mi yapıştırıyoruz.
heralde böyle salak bişey soran biri olmamıştır diye aratmadım bile.