• 13-01-2011, 19:28:05
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba;

    asp dili ile yazilan bir sitem ve kendime ait bir sunucum var, dolayisi ile sitem bu sunucuda. Sunucum tahmin edebileceginiz gibi windows 2003 server. Asp dili ile yazilmi$ olan sitemde "re write" ozelligi kullanmak istiyorum. Bu konu ile alakali bana yardimci olabilecek, asp den oldukca iyi anlayan arkada$larimiz var mi acaba?
  • 12-08-2012, 00:13:20
    #2
    Var!
  • 12-08-2012, 02:51:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    WS 2003, IIS re-write eklentisi desteklemiyor bildiğim kadarıyla. Geriye tek çözüm olarak 404 yöntemini kullanmak kalıyor. İnternette sayısız makale mevcut bu konuyla ilgili.