Merhaba;
asp dili ile yazilan bir sitem ve kendime ait bir sunucum var, dolayisi ile sitem bu sunucuda. Sunucum tahmin edebileceginiz gibi windows 2003 server. Asp dili ile yazilmi$ olan sitemde "re write" ozelligi kullanmak istiyorum. Bu konu ile alakali bana yardimci olabilecek, asp den oldukca iyi anlayan arkada$larimiz var mi acaba?