beyler ben cs serverime uyelık scripti arıyorum yani stieden girip uye olacaklar serverede oyle girecekler uye olmayanlar servere giremiycek.
VIZ.NET CounterStrike:Source
deki gibi bir sisteme ihtiyacımv ar arkadaşlar
Counter strike serverime üyelik scripti arıyoerum
4
●808
- 17-09-2007, 12:47:20Üyeliği durduruldu
- 17-09-2007, 13:48:10Üyeliği durdurulduşu an scorpiona nasıl ulaşabilirim.?? acabaŁoneŁy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2007, 13:53:08Üyeliği durdurulduhttps://www.r10.net/members/scorpion.htmlgoogle-tarik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-09-2007, 14:17:22Üyeliği durduruldu