beyler ben cs serverime uyelık scripti arıyorum yani stieden girip uye olacaklar serverede oyle girecekler uye olmayanlar servere giremiycek.
VIZ.NET CounterStrike:Source
deki gibi bir sisteme ihtiyacımv ar arkadaşlar