• 12-01-2011, 21:35:41
    #1
    Arkadaşlar herkese merhaba. Bir sorunum var ama araştırma yapmama rağmen sonuç bulamadım. Üstadlar ilgilenebilirse çok çok çok teşekkür ederim.

    Sorunum aşağıdaki kodda veritabanımdaki tblHaberler tablosundan baslik adlı hücreden gelen cümleyi split kodu ile kelimelere ayırmak. Ama bir türlü çalışmadı nerde hata yapıyorum. Çözümü araştırdım ama sonuç bulamadım sizlerinde değerli zamanını almak istemiyorum ama yardımcı olursanız çok mutlu olacam. Çok teşekkürker iyi çalışmalar...


                  
    <% 
    kelime = "& rs(baslik) &"  
    ayir = split(kelime, " ") 
    for each kelime in ayir 
    %> 
    <a href="etiket.asp?etiket=<%=kelime%>"><%=kelime%></a>,  
    <% 
    next 
    %>
  • 12-01-2011, 23:15:21
    #2
    nasıl bi hata gelior tam olarak yazarmısın.
  • 12-01-2011, 23:22:32
    #3
    hata sonucu görünmüyor. Normalde en içteki kodda & kdGenel(baslik) & şunun yerine normal bir cümle yazarsam çalışıyor. Benim istediğim baslık adlı hücredeki veriyi çekip kelime kelime parçalamak. İlginiz için teşekkürler...
  • 12-01-2011, 23:23:54
    #4
    split olayında sorun yok ama bide db ye bak baslik fieldinin içerisindeki veride bosluklar &nbsp; olarakda girilmiş olabilir.
  • 12-01-2011, 23:29:59
    #5
    yok o şekilde değil normal görünüyor. peki dediğiniz gibiyse ne yapmam lazım
  • 12-01-2011, 23:34:09
    #6
    ayir = split(kelime, "&nbsp;") olarak değişip deneyin
    olmazsa o baslik fieldinin içindeki veriyi normal cekin yazdırın o aradaki bosluklardan birini kopyalayın
    not defterinde acın bu split kosunun oldu sayfayı o kopyaladınızı
    yapısıtrıp değiştirmeyi deneyin. daha once yasadıgım sorunlardan biri bu benim.
  • 12-01-2011, 23:36:25
    #7
    şimdi de & rsl(baslik) & bunu cümle olarak görmeye başladı nedense, veritabanından çekmek yerine bu parçalıyor. Neden sizce?
  • 12-01-2011, 23:38:22
    #8
    kelime = "& kdGenel(baslik) &" bu şekilde değil
    kelime = kdGenel("baslik") bu sekılde cagırmayı dene kelimeyi .
  • 12-01-2011, 23:39:21
    #9
    kodun son halini yazın bakayım son yazdıgınızı anlamadım