Arkadaşlar herkese merhaba. Bir sorunum var ama araştırma yapmama rağmen sonuç bulamadım. Üstadlar ilgilenebilirse çok çok çok teşekkür ederim.
Sorunum aşağıdaki kodda veritabanımdaki tblHaberler tablosundan baslik adlı hücreden gelen cümleyi split kodu ile kelimelere ayırmak. Ama bir türlü çalışmadı nerde hata yapıyorum. Çözümü araştırdım ama sonuç bulamadım sizlerinde değerli zamanını almak istemiyorum ama yardımcı olursanız çok mutlu olacam. Çok teşekkürker iyi çalışmalar...
<%
kelime = "& rs(baslik) &"
ayir = split(kelime, " ")
for each kelime in ayir
%>
<a href="etiket.asp?etiket=<%=kelime%>"><%=kelime%></a>,
<%
next
%>