Arkadaşlar hiçbir işlem veya oynama yapmadım.Bugün forumda verdiği hata:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, webmaster@forum.xxxxx.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Forum subdomainde kurulu.hosta baktım htaccess yok.Daha önce varmıydı pek hatırlamıyorum seo falan kurulu değildi zaten.Sorunu biraz araştırdım: public_html ye 755 yazma izni verilmeli denmiş onu da denedim olmadı.
Sizce sorun ne olabilir? Örnek bir htaccess varsa deneyelim sorun ondan mı acaba?
Forumda hata-Yardım
2
●704
- 07-01-2011, 16:55:33Sağolsun hostçu sorunu çözmüş ama siteye girişte en üstte şu mesaj var:
Performance Uyarısı
Önbellek dizini yazılabilir değildir - bu durum forum'unuzun performansını kötü yönde etkileyecektir.
----------------------------------------------
EDİT: anadizindeki cache dizininin chmodunu 777 yapınca düzeldi önbellekten kastı cache imiş.....