Sağolsun hostçu sorunu çözmüş ama siteye girişte en üstte şu mesaj var:

Performance Uyarısı

Önbellek dizini yazılabilir değildir - bu durum forum'unuzun performansını kötü yönde etkileyecektir.

----------------------------------------------
EDİT: anadizindeki cache dizininin chmodunu 777 yapınca düzeldi önbellekten kastı cache imiş.....