Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sağolsun hostçu sorunu çözmüş ama siteye girişte en üstte şu mesaj var:
Performance Uyarısı
Önbellek dizini yazılabilir değildir - bu durum forum'unuzun performansını kötü yönde etkileyecektir.
----------------------------------------------
EDİT: anadizindeki cache dizininin chmodunu 777 yapınca düzeldi önbellekten kastı cache imiş.....