• 24-12-2010, 17:13:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Forumda mail gonderiminde php mail sistemi kullaniyoruz. Gonderen olarak forum adi gozukuyor. Bunu degistirmemiz mumkun mu? Birde php mail mi daha iyidir yoksa smtp mail mi?
  • 24-12-2010, 17:24:49
    #2
    <TR>
    <TD>Gönderen Mail</TD>
    <TD><INPUT TYPE="text" NAME="mailfrom"></TD>
    </TR>

    $from=$_POST['mailfrom'];

    bu kodlar işine yarayabilir.
  • 24-12-2010, 18:25:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Mybb sistemde nereye girecegim peki bu kodlari?