Konu
php mail ile gonderen adi
24-12-2010, 17:13:28
#1
yrgc
Üyeliği durduruldu
Forumda mail gonderiminde php mail sistemi kullaniyoruz. Gonderen olarak forum adi gozukuyor. Bunu degistirmemiz mumkun mu? Birde php mail mi daha iyidir yoksa smtp mail mi?