çoklu sayfa açmak
4
●1.840
- 24-12-2010, 11:35:02merhaba arkadaşlar txt kayıtlı url hepsini nasıl acabilirim internet explorer alışsayfası en fazla 8 tane kabul ediyor bunun başka bir yolu yokmu ?
- 16-01-2011, 03:12:15Güzel Soru Aklıma Bir Yöntem Gelmedi. Bende cevabını bekleyeceğim yalnız mesela 500 site varsa hepsini aynı anda açmak tarayıcı sorunu yaratacaktır diye düşünüyorum
- 16-01-2011, 03:21:32Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bir yöntem düşündüm, bir saniye deniyorum, birazdan yazacağım.
- 15-08-2012, 20:24:022 senelik konuyu uplatacağım ama

banada lazım, bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum
ya da konuyu açan arkadaş çözdüyse bize de söylesin
(demek istediğim yani her defasında txtden kopyala yaıştır mı yapacağız 20 siteyi falan? browser a kaydetme diye birşey yok mu acaba 1 tıkla 20 sitesi birden açması gibi ?)
-----
Edit: buldum tamamdır. Chrome ile hallettim.

