2 senelik konuyu uplatacağım ama

banada lazım, bilen arkadaşlardan yardım bekliyorum

ya da konuyu açan arkadaş çözdüyse bize de söylesin


(demek istediğim yani her defasında txtden kopyala yaıştır mı yapacağız 20 siteyi falan? browser a kaydetme diye birşey yok mu acaba 1 tıkla 20 sitesi birden açması gibi ?)


-----

Edit: buldum tamamdır. Chrome ile hallettim.