Konu Abonelik Ayarı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Konu Abonelik Ayarı
2
●
582
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Konu Abonelik Ayarı
09-09-2007, 23:33:22
#1
Juglans
Merhaba arkadaşlar.SMF forum sitemde konu abone sorunum var.Konuya her cevap yazıldığında sunucudan mail çıkışı oluyor.Bunu nasıl ortadan kaldırabilirim.Otomatik konu aboneliğini iptal etmek istiyorum...
09-09-2007, 23:41:45
#2
BuRaKM
Admin - Temalar ve GÖrünüm - kullandğın temadaki bu tema için gerekli olanları ayarla gibi bişey var ona gir
Bir konuya mesaj ya da cevap gönderildiğinde haberdar olma seçeneğini otomatik olarak aktif kıl. bunu iptal et
09-09-2007, 23:46:34
#3
Juglans
çok teşekkürler yardımların için. +rep
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler