• 09-09-2007, 23:33:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar.SMF forum sitemde konu abone sorunum var.Konuya her cevap yazıldığında sunucudan mail çıkışı oluyor.Bunu nasıl ortadan kaldırabilirim.Otomatik konu aboneliğini iptal etmek istiyorum...
  • 09-09-2007, 23:41:45
    #2
    Admin - Temalar ve GÖrünüm - kullandğın temadaki bu tema için gerekli olanları ayarla gibi bişey var ona gir

    Bir konuya mesaj ya da cevap gönderildiğinde haberdar olma seçeneğini otomatik olarak aktif kıl. bunu iptal et
  • 09-09-2007, 23:46:34
    #3
    çok teşekkürler yardımların için. +rep