Merhaba arkadaşlar.SMF forum sitemde konu abone sorunum var.Konuya her cevap yazıldığında sunucudan mail çıkışı oluyor.Bunu nasıl ortadan kaldırabilirim.Otomatik konu aboneliğini iptal etmek istiyorum...