• 20-10-2010, 12:33:35
    #10
    aTk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umut bunu beğendi !
  • 20-10-2010, 12:35:43
    #11
    tamamen chromea gectim ben firefox asiri ram yemeye baslamisti
  • 20-10-2010, 23:10:30
    #12
    Üyeliği durduruldu
    firefox kullanıyorum ve mutluyum
  • 20-10-2010, 23:26:27
    #13
    firefox forever
  • 28-10-2010, 13:07:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Chrome aralarından en hızlısı geliyor bana
  • 28-10-2010, 15:07:26
    #15
    2 side var ama r10 ve internetteki işlerime göre farklı faklı kullanıyorum genellikle chrome
  • 28-10-2010, 15:44:09
    #16
    Üyeliği durduruldu
    %100 Firefox
  • 28-10-2010, 15:45:21
    #17
    Chrome tabiki.. Çok hızlı ve Çok Hoş Arayüzü var..

    Not: Ayrıca Sitede Dil Çevirme Özelligi On numara oluyor.. Pratik ..
  • 28-10-2010, 15:48:26
    #18
    Chrome 'de sürekli update etmekte ya .
    O özelliğini sevmiyorum.

    GoogleCrashHandler.exe bu sanırım chrome'nin yandaşı , chrome'yi yükleyince buda sabitliyor kendini, sürekli çalışıyor.