Chrome 'de sürekli update etmekte ya .
O özelliğini sevmiyorum.

GoogleCrashHandler.exe bu sanırım chrome'nin yandaşı , chrome'yi yükleyince buda sabitliyor kendini, sürekli çalışıyor.