• 15-10-2010, 10:28:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    php fusion kurdum scripti begendim hosmus. PHP-Fusion v7_01_01 kurdum. v7 için modüller indirdim internetten /infusions a attım fakat yönetim panelinde Modüllerin üstü çizili ve tıklanılmıyor.
    acaba ne yapsam düzelir.
    dedim acaba v6 modülü mü indiriyorum bağayı bi yerden v7 modül indirdim hala aynı sorun :/
  • 21-10-2010, 01:13:12
    #2
    @Caqatay Site adresiniz nedir ? modül kurmak için; yönetici paneli > sistem yönetimi > modüllere giriyorsunuz. modül kurulumu yaptıktan sonra üzeri çizik olan modüller yazısı aktif olacaktır. ne modülü indirdiniz ?