php fusion kurdum scripti begendim hosmus. PHP-Fusion v7_01_01 kurdum. v7 için modüller indirdim internetten /infusions a attım fakat yönetim panelinde Modüllerin üstü çizili ve tıklanılmıyor.
acaba ne yapsam düzelir.
dedim acaba v6 modülü mü indiriyorum bağayı bi yerden v7 modül indirdim hala aynı sorun :/