Neden boş çünkü yazdıklarımı yanlış yorumlamışsın. Joomla ile kurulumda gelen standart iletişim bileşenini kullanma
{loadposition modül konumu} herhangi bir modülü içerik içinde göstermeye yarar sen ise bileşende bunu yapmaya çalışmışsın. Konum derken nereye yazdın anlamadım.
Çeşitli modüller var iletişim adına işe yarayan onlardan birini kurup içerik içinde göstermek yerine sadece sekme içinde göstereceksin bu kadar yani.
sayfa içinde sekme
12
●1.366
- 11-10-2010, 16:20:41Hocam bunu bu kadar uzatmaya bence gerek yok iletişim için
{tab=İletişim}
Buraya güzel şekilde tablo oluşturup iletişim bilgilerini yaz gitsin
{tab=ikinci tab}
{/tab}
Bu kadar basite indirgeye bilirsin nasıl tablo yapacam dersen onada yardımcı oluruz.
Örnek yaptım bakabilirsin :
tıkla ve gör