Neden boş çünkü yazdıklarımı yanlış yorumlamışsın. Joomla ile kurulumda gelen standart iletişim bileşenini kullanma
{loadposition modül konumu} herhangi bir modülü içerik içinde göstermeye yarar sen ise bileşende bunu yapmaya çalışmışsın. Konum derken nereye yazdın anlamadım.
Çeşitli modüller var iletişim adına işe yarayan onlardan birini kurup içerik içinde göstermek yerine sadece sekme içinde göstereceksin bu kadar yani.