• 23-08-2007, 01:05:51
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Movie clip in instance name kısmına boing yaz. Movieclipe tıkla sol aşagıda instance name var oraya yazacaksın.Daha sonra 1. frame e actionscript olarak şunları yaz.

    boing.onRollOver = function()
    {
    sesdosyan = new Sound(_root);
    sesdosyan.loadSound("boing.wav", true);
    sesdosyan.start();
    };


    ses dosyan yazan kısma boing.wav yazmayacaksın aynen bu kodları kopyala, yaptıgın çalışmayı kaydet vede aynı klasorde boing.wav olsun. Denedim ben çalışıyor.
  • 23-08-2007, 01:26:06
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aşağıdaki butonda da denedim olmadı Eksiksiz yaptım.
    Bi bakabilirmisin fla ya.
  • 23-08-2007, 04:00:33
    #12
    boing.wav kütüphanede olmayacak dışarda olacak. dışardan çagırıyor, top.fla ile boing.wav aynı klasörde olsun hiç elleme bunun yanında boing.wav at çalışır.
  • 23-08-2007, 06:08:30
    #13
    shaltr.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    boing.wav kütüphanede olmayacak dışarda olacak. dışardan çagırıyor, top.fla ile boing.wav aynı klasörde olsun hiç elleme bunun yanında boing.wav at çalışır.
    Bu dediğinde olmadı
    Ama sorunu, butona ses ekleyerek çözdüm. Teşekkürler
  • 23-08-2007, 17:00:17
    #14
    hocam ben kendim denedim çalıştırdımda söylüyorum sana, yanlış birşey yapıyorsundur, neyse hallettiyseniz ok.
  • 23-08-2007, 17:13:09
    #15
    Senin dediğin gibi sesi dışardan çağırsa bile swf olarak internete attığımızda ses dosyasını çalmayacaktır diye düşünüyorum
  • 23-08-2007, 18:01:29
    #16
    şimdi koydugun dosyaya baktım da zaten sen mc nin içine actionscript gömmüşsün, daha dogrusu sen yapmadın sanırım orda rollover özelligide koymussun sonra ikinci bir tane de bana koyduruyorsun. şuan senin örnegini hallettim mis gibi çalışıyor yanlız wav çalıştırmıyor mp3 olacak. istersen yükleyeyim.
    Sen söleseydin actionscript yazılı zaten diye ona göre bakardım bende. içinde varmış bi tane zaten bana dışında yazdırıyorsun birtane daha

    Edit: Al ayarladım actionscript yazmadan hemde. Actionscriptlisini istersen onuda yollarım
  • 23-08-2007, 19:12:00
    #17
    shaltr.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi koydugun dosyaya baktım da zaten sen mc nin içine actionscript gömmüşsün, daha dogrusu sen yapmadın sanırım orda rollover özelligide koymussun sonra ikinci bir tane de bana koyduruyorsun. şuan senin örnegini hallettim mis gibi çalışıyor yanlız wav çalıştırmıyor mp3 olacak. istersen yükleyeyim.
    Sen söleseydin actionscript yazılı zaten diye ona göre bakardım bende. içinde varmış bi tane zaten bana dışında yazdırıyorsun birtane daha

    Edit: Al ayarladım actionscript yazmadan hemde. Actionscriptlisini istersen onuda yollarım
    Evet sonradan aynen senin yaptığın gibi mc ye yeni bir layer açıp sesi oraya ekledim oldu
    Teşekkürler