• 03-10-2010, 16:22:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar, sitemde joomla kurulu index.html giriş tasarımı koyup attım ftpye ama giriş sayfası gelmiyor direk joomlaya(index.phpden)giriyor. Acaba nasıl yapabilirim bunu.

    Not:Giriş sayfası daha önceden görünüyordu joomla seo özelliğini açınca index.phpden açılmaya başladı.
  • 03-10-2010, 16:32:05
    #2
    htaccess dosyasına şunu ekleyebilirsiniz.

    DirectoryIndex index.html

    Çalışıp çalışmaması sunucuya bağlı bir durum. Yinede deneyin.

    Olmazsa nette çok fazla anlatım var. Html temayı Joomla teması yapmak diye aratın. Ben genelde böyle durumlarda html tasarımı Joomla teması yapıp ana sayfa olarak ayarlamayı uygun görüyorum.

    Şu an fazla vaktim yok. Detaylı anlatamadım belki bir sonraki girişte olmazsa bakarız.
  • 03-10-2010, 16:46:59
    #3
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    htaccess dosyasına şunu ekleyebilirsiniz.

    DirectoryIndex index.html

    teşek ederim sorun çözüldü.