Merhaba arkadaşlar, sitemde joomla kurulu index.html giriş tasarımı koyup attım ftpye ama giriş sayfası gelmiyor direk joomlaya(index.phpden)giriyor. Acaba nasıl yapabilirim bunu.

Not:Giriş sayfası daha önceden görünüyordu joomla seo özelliğini açınca index.phpden açılmaya başladı.