• 22-09-2010, 22:09:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar 1 2 haftadır firefoxta yeni bir sekmede yeni bir site açmaya çalıştığımda pc kendini resetliyor. Acaba işlemciden dolayı mı diye açtım 3 saat pes oynadım hiç bir sorun olmadı. Ama firefoxdayken yarım saatte bir pc resetleniyor. Acaba bir virüs mü yedim yoksa eklentilerden midir. Şuan 3.6.10 sürümünü kullanıyorum, beta sürümünde de denedim ama sonuç aynı.
  • 22-09-2010, 22:11:41
    #2
    Virüs falan yoktur ama ramınden kaynaklanıyor olabilir. işlemci ve pc ni yorucak bir oyun oyna saatlerce yada olmadı 1 gün boyunca prisme95 testi yap ne oldugunu o zaman anlarsın anca
  • 22-09-2010, 22:14:01
    #3
    bende de ara ara oluyor, her yarım saatte bir değil, 2-3 günde 1 kere falan,
  • 22-09-2010, 22:36:10
    #4
    BeBeT00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Virüs falan yoktur ama ramınden kaynaklanıyor olabilir. işlemci ve pc ni yorucak bir oyun oyna saatlerce yada olmadı 1 gün boyunca prisme95 testi yap ne oldugunu o zaman anlarsın anca
    onu denemek için saatlerce pes oynadım altta müzik açtım msni açtım ramler işlemciler zorlansın diye ama bişey olmadı.