Arkadaşlar 1 2 haftadır firefoxta yeni bir sekmede yeni bir site açmaya çalıştığımda pc kendini resetliyor. Acaba işlemciden dolayı mı diye açtım 3 saat pes oynadım hiç bir sorun olmadı. Ama firefoxdayken yarım saatte bir pc resetleniyor. Acaba bir virüs mü yedim yoksa eklentilerden midir. Şuan 3.6.10 sürümünü kullanıyorum, beta sürümünde de denedim ama sonuç aynı.