Merhaba.
mybb forum sayfamda ram hatası alıyorum vps de 1 gb ram var sonuna kadar kullanıyor.
mybb den sınırlama koyabiliyormuyuz ve nasıl acaba.
Teşekkürler.
Mybb de ram hatası
1
●413
- 13-09-2010, 14:31:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ram hatası mı o da ne? Öyle bir şey olamaz. Siteniz cpu yu haddinden fazla harcıyor sanırım onu demek istiyorsunuz. Şu konu belki işinize yarayabilir: https://www.r10.net/mybb/245916-mybb-...-onlemler.html