• 13-09-2010, 01:55:22
    #1
    Merhaba.
    mybb forum sayfamda ram hatası alıyorum vps de 1 gb ram var sonuna kadar kullanıyor.

    mybb den sınırlama koyabiliyormuyuz ve nasıl acaba.

    Teşekkürler.
  • 13-09-2010, 14:31:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ram hatası mı o da ne? Öyle bir şey olamaz. Siteniz cpu yu haddinden fazla harcıyor sanırım onu demek istiyorsunuz. Şu konu belki işinize yarayabilir: https://www.r10.net/mybb/245916-mybb-...-onlemler.html