Ram hatası mı o da ne? Öyle bir şey olamaz. Siteniz cpu yu haddinden fazla harcıyor sanırım onu demek istiyorsunuz. Şu konu belki işinize yarayabilir: https://www.r10.net/mybb/245916-mybb-...-onlemler.html