• 26-08-2010, 20:45:33
    #1
    Arkadaşlar admin/index.php ye virüs bulaşmıştı. index.phpyi sildim. sonra tekrar yükledim . Beyaz Boş Bir Sayfa Çıkıyor Admin Paneline Giremiyorum Yardım Edermisiniz Lütfen .


    Ekran Görüntüsü
  • 26-08-2010, 20:53:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    exploler den giriş yapabiliyorsun ordan dene istersen hala vuris veya ifraneme kod oldugu için firefoxdan giriş yapamıyor olabilirsin
  • 26-08-2010, 20:54:42
    #3
    Çerezleri sil
  • 26-08-2010, 20:59:31
    #4
    mahmutdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    exploler den giriş yapabiliyorsun ordan dene istersen hala vuris veya ifraneme kod oldugu için firefoxdan giriş yapamıyor olabilirsin
    Hocam Explorerdende Denedim Yine Giremiyorum .
  • 26-08-2010, 21:00:25
    #5
    mersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çerezleri sil
    Onuda Denedim Hocam Olmadı .
  • 26-08-2010, 21:02:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    OmerFan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Explorerdende Denedim Yine Giremiyorum .
    hocam pc resetle bir istersen

    http://i1008.hizliresim.com/2010/8/26/4862.jpg
  • 26-08-2010, 21:06:43
    #7
    mahmutdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam pc resetle bir istersen

    http://i1008.hizliresim.com/2010/8/26/4862.jpg
    Hocam Orayı Görüyorum Kullanıcı Adımı ve Şifremi Girdiğimde Oturum Aç Dediğimde Beyaz Ekran Çıkıyor .
  • 26-08-2010, 21:17:16
    #8
    aynı sorun benımde başıma gelmişti ftp yedeğini geri yükleyip çerezleri silmiştim düzelmişti.Fakat farklı pc'den girdim oldu yani imkanın varsa başka pc'den gir ve orjinal temasına çevir site adresini pm atarmısın yardımcı olayım

    Edit : Tamam site adresini gördüm varsa ftp yedeği geri yükle yoksa başka bilgisayardan girip orjina mybb temasını şeç

    Tekrar Edit : Birde Şu site linkini index.php'den sin

    Resim : http://www.yukleresim.com/images/431...2576043840.png

    Silinecek url : pocketbloke.ru
  • 27-08-2010, 01:46:45
    #9
    Server yetkiline söyle host hesabını silip yeniden create etsin.
    elinde temiz yedek varsa at yoksa sıfır forum kurup db yedeğini yükle,böylece arınırsın virüslerden.