mahmutdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam pc resetle bir istersen

http://i1008.hizliresim.com/2010/8/26/4862.jpg
Hocam Orayı Görüyorum Kullanıcı Adımı ve Şifremi Girdiğimde Oturum Aç Dediğimde Beyaz Ekran Çıkıyor .