Merhaba ArkadaşLar , fLashta akLıma bir şey takıLdı...
iki tabLo oLduğunu düşünün soLda parçaların listesi sağdada bir pLayer(nokia sound kullanmıştı ) soldan sağa sürükleyip bırakıp kendine bir pLayList oLuşturabiLeceksin.Ve dinLeyeceksin ... BöyLe bir döküman varmı eLinizde. Yada maLiyeti nedir.
Flash ta SürükLe bırak
5
●1.498
- 03-08-2007, 12:04:14
- 03-08-2007, 14:27:24Flash cs3 te belirtmiş olduğum örneğe rastlayamadım.Elinde örnek varsa payLaşabiLirmisin.(Sadece pLayer değiL beLirtmiş oLduğum gibi)
- 04-08-2007, 13:47:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sürükle bırak olayı kolay bişey, 2 mc yapıp 2 kolay kodla halloluyor ama sen mp3leri playliste atıp çaldırmak falan onu bilmiyorum nasıl olur.
- 04-08-2007, 15:48:22Embed kullanıcaz xml dosyasından normal de yapıyorum bunu bir liste şeklinde ama benim istediğim iki liste olucak sağda pLayer olucak solda tam liste soldan sağa çekip ordan liste oluşturucaksın sonrasında dinleyeceksin...YapabiLecek arkadaşLar varmıdır acaba ? Toprağım
37
37