• 03-08-2007, 12:04:14
    #1
    Merhaba ArkadaşLar , fLashta akLıma bir şey takıLdı...

    iki tabLo oLduğunu düşünün soLda parçaların listesi sağdada bir pLayer(nokia sound kullanmıştı ) soldan sağa sürükleyip bırakıp kendine bir pLayList oLuşturabiLeceksin.Ve dinLeyeceksin ... BöyLe bir döküman varmı eLinizde. Yada maLiyeti nedir.
  • 03-08-2007, 14:14:02
    #2
    flashın kendi içinde mp3 player dosyası var sanırım onun gibi birsey arıyorsun ondan faydalanabilirsin
  • 03-08-2007, 14:27:24
    #3
    Flash cs3 te belirtmiş olduğum örneğe rastlayamadım.Elinde örnek varsa payLaşabiLirmisin.(Sadece pLayer değiL beLirtmiş oLduğum gibi)
  • 03-08-2007, 15:50:03
    #4
    yok ben flash8 kullanıyrorum örnek flash8 de ar su anda flash yanımda degil atarım bi ara
  • 04-08-2007, 13:47:56
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sürükle bırak olayı kolay bişey, 2 mc yapıp 2 kolay kodla halloluyor ama sen mp3leri playliste atıp çaldırmak falan onu bilmiyorum nasıl olur.
  • 04-08-2007, 15:48:22
    #6
    Embed kullanıcaz xml dosyasından normal de yapıyorum bunu bir liste şeklinde ama benim istediğim iki liste olucak sağda pLayer olucak solda tam liste soldan sağa çekip ordan liste oluşturucaksın sonrasında dinleyeceksin...YapabiLecek arkadaşLar varmıdır acaba ? Toprağım 37