Merhaba ArkadaşLar , fLashta akLıma bir şey takıLdı...
iki tabLo oLduğunu düşünün soLda parçaların listesi sağdada bir pLayer(nokia sound kullanmıştı ) soldan sağa sürükleyip bırakıp kendine bir pLayList oLuşturabiLeceksin.Ve dinLeyeceksin ... BöyLe bir döküman varmı eLinizde. Yada maLiyeti nedir.