• 17-07-2010, 15:55:01
    #1
    arkadaşlar bir script kurdum. script ingilizce ben phpmyadmin den tek tek Türkçeleştiriyorum şuan. ancak TR karakterler haliyle hata veriyor. bunu bir kod ekleyerek düzeltebiliyormuyuz? nereye hangi kodu ekleyeceğimi söylerseniz sevinrim.
  • 21-07-2010, 12:50:54
    #2
    Konu yanlış yerde gibi..
    ana index kısmına aşağıdaki kodları eklermisin;
    <meta http-equiv=content-type content=text/html;charset=iso-8859-9>
    <meta http-equiv=content-type content=text/html;charset=windows-1254>
    <meta http-equiv=content-type content=text/html;charset=x-mac-turkish>