arkadaşlar bir script kurdum. script ingilizce ben phpmyadmin den tek tek Türkçeleştiriyorum şuan. ancak TR karakterler haliyle hata veriyor. bunu bir kod ekleyerek düzeltebiliyormuyuz? nereye hangi kodu ekleyeceğimi söylerseniz sevinrim.