• 16-07-2007, 19:26:51
    #1
    Siteniz üzerinden gmail'i kullanarak mail gönderin:


    body="Maile gidecek yazı burada olsun"
    Dim iMsg, iConf, Flds
    Set iMsg = CreateObject("CDO.Message")
    Set iConf = CreateObject("CDO.Configuration")
    Set Flds = iConf.Fields
    schema = "http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/"
    Flds.Item(schema & "sendusing") = 2
    Flds.Item(schema & "smtpserver") = "smtp.gmail.com" 
    Flds.Item(schema & "smtpserverport") = 465
    Flds.Item(schema & "smtpauthenticate") = 1
    Flds.Item(schema & "sendusername") = "googlehesabın@gmail.com"
    Flds.Item(schema & "sendpassword") = "sifren"
    Flds.Item(schema & "smtpusessl") = 1
    Flds.Update
    With iMsg
    .To = email
    .From = "googlehesabın@gmail.com"
    .Subject = "Mail konusu"
    .HTMLBody = Body 'yukarıdaki body kısmı
    .Sender = "gonderen@mailburda.com"
    .Organization = "http://www.siteniz.com"
    .ReplyTo = "cevapyazma@siteniz.com"
    Set .Configuration = iConf
    SendEmailGmail = .Send
    End With
    Set iMsg = Nothing
    Set iConf = Nothing
    Set Flds = Nothing
    Kendinize göre değiştireceğiniz alanlar:

    Flds.Item(schema & "sendusername") = "googlehesabın@gmail.com"
    Gmail hesabınızı buraya yazın.

    Flds.Item(schema & "sendpassword") = "sifren"
    Gmail şifrenizi buraya yazın.

    Body
    Mail alanınız, tavsiye formu oluştururduğunuzda bu alanı kullanabilirsiniz. Örnek:
    body="Merhaba,<br /> Arkadaşınız xxx size www.xxx.com/ sayfasını tavsiye etti ..."


    .To = request.form("email")
    Formdan gelen email değeri burda

    .From = "cevapyazma@siteniz.com"
    Gönderdiğiniz mailde gönderen olarak görünen mail adresiniz

    .Subject = "Mail konusu"
    Mailizin konusu

    .HTMLBody = Body
    Tanımladığımız mail alanı

    .Sender = "gonderen@mailburda.com"
    Gönderen mail

    .Organization = "http://www.siteniz.com"
    Burası gayet açık

    .ReplyTo = "cevapyazma@siteniz.com"
    Cevap yazılmasını istediğiniz alan


    Kolay gelsin, iyi çalışmalar.
  • 16-07-2007, 19:34:14
    #2
    bunda mail.txt nin içindeki maillere gönderme nasıl olur? uğraştım biraz olmadı.
  • 16-07-2007, 19:39:25
    #3
    Kahraman sorduğun soru toplu mail sorusu; toplu göndermelerde patlama yapar.
  • 16-07-2007, 22:41:53
    #4
    seko, ne gibi patlama yapar?
  • 16-07-2007, 22:52:27
    #5
    Daha önce denedim, gitmiyor mailler. Öyle yoğun bir sistemde bunu kullanamazsınız. Ama sayfanıza tavsiye yapacaksanız, ne bileyim dakikada bir işlem yaptıracaksanız uygun bir sistem. Şu an yazdığım üyelik sisteminde şifre gönderme işini bu yolla yapıyorum. MSN'den soru sorulduğu için foruma da paylaştım.
  • 17-07-2007, 12:38:40
    #6
    Kurumsal PLUS
    hotmail ide var mı bunun ?
  • 17-07-2007, 12:43:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hepsine ama toplu mail malum spama gireceğinden mailleri göndermez.
  • 17-07-2007, 12:58:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Daha önce GMail'den deneme amaçlı -7 kişiye gönder türünden bir metni- 150 taneye yakın göndermiştim yanılmıyorsam Liste baya uzundu -950 kişi kadar- ama bazı e-postaların tekrar etmesi sebebiyle uğraşamadım ilk bir parçasını kopyala yapıştır GMail'e atmıştım... Gerçi ilk olarak gönderilene kendi e-postamı yazmıştım ve diğerlerini gözükmeyecek şekilde -BCC'ydi sanırım?- eklemiştim. Ve gitmişti, sonraki hafta okulda muhabbeti dönmüştü hatta ama kimse benim gönderdiğimi bilmiyordu
  • 25-03-2009, 13:24:19
    #9
    arkadaşlar bu kodları kendimize düzenledikten sonra ne yapacağız.
    yani bu kodları nerde çalıştıracaz