Daha önce GMail'den deneme amaçlı -7 kişiye gönder türünden bir metni- 150 taneye yakın göndermiştim yanılmıyorsam Liste baya uzundu -950 kişi kadar- ama bazı e-postaların tekrar etmesi sebebiyle uğraşamadım ilk bir parçasını kopyala yapıştır GMail'e atmıştım... Gerçi ilk olarak gönderilene kendi e-postamı yazmıştım ve diğerlerini gözükmeyecek şekilde -BCC'ydi sanırım?- eklemiştim. Ve gitmişti, sonraki hafta okulda muhabbeti dönmüştü hatta ama kimse benim gönderdiğimi bilmiyordu