• 25-06-2010, 01:10:43
    #1
    merhaba arkadaşlar joomlayı 3 dilde yayınlaycam joomla fish eklentisini kurdum ama fransızca örnek vereyim menuyu cevirdim makalelerini ekledim tr olan kısmı calışıyor sonra dili fransızcaya geciyorum herhangi bi menuye tıkladınmmı hata sayfası geliyor nedendir. çözemedim tşkr ederim.
  • 25-06-2010, 13:32:57
    #2
    Soruda bahsi geçen hata sayfası hakkında detaylı bilgi vermeden çözüm önerecek birilerinin çıkacağını mı zannediyorsun?

    Bir ekran görüntüsü, hata bilgisi ya da buna benzer "seni hataya götüren" aşamalardan birini paylaşırsan inceleyebilirim.
  • 25-06-2010, 14:06:58
    #3
    İşte mesele o hata nedir, ayrıca sitende önbellek aktif ise onu da kapat dene bir de yönetimdeki önbelleği temizleme menüsüne de bir gir temizle
  • 25-06-2010, 16:44:00
    #4
    JoomFish'in doğru çalışması için yazma izinlerinde sorun olmamalı, php sürümü 5.x olmalı, tmp dizini yazma sorunu olmamalı. Akşam vakit bulabilirsem ilgilenirim. Bu arada siz bunları kontrol edin.
  • 25-06-2010, 17:19:58
    #5
    hemen bakıyorum yazılımları kontrol ettim şimdi tekrar /www/plugins/joomfish kısmınıda yapıyımyı chmod u linke tıklayınca acılan hata sayfası
  • 25-06-2010, 17:58:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mastike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemen bakıyorum yazılımları kontrol ettim şimdi tekrar /www/plugins/joomfish kısmınıda yapıyımyı chmod u linke tıklayınca acılan hata sayfası
    Cmhod izinlerini verirken alt klasörlere'de uygula seçeneğini tıkladınız mı?
    Seo var ise aktifleştirmeyin genel yapılandırmadan aktif değil seçeneğini tıklayın.
  • 25-06-2010, 18:04:31
    #7
    seo yok sitede daha yapmadım chmod u yaptım eksik yok ama fish in dosyalarına da yapmam gerekirmi.
    diger deneme diye farklı bi sitem var oraya kurdum eski sürümünü calışyıor olmazsa sileyim onu kurayım dostum

    yok alt klasörlere uygula demiyorum hiç ben
  • 25-06-2010, 19:01:28
    #8
    İzinleri elle yazılabilir yapın demedim ama ben. Yazma sorunu olmamalı dedim. İkisi aynı şeyler değil. CHMOD 777 yapıyorsanız güvenlik açısından onu kullanmamanız daha iyi.
  • 25-06-2010, 19:10:32
    #9
    olmadı şuanda gene baktım ama önbellegide temizledim.