Joomla fish arkadaşlar pls - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Joomla fish arkadaşlar pls
11
●
760
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Joomla fish arkadaşlar pls
1
2
25-06-2010, 19:37:55
#10
Mastike
arkadaşlar fransızca dil paketinde sorun varmış sanırım ingilizcede denedim calışıyor fransızca ve almanca dil paketi yukleyim bi
26-06-2010, 18:11:05
#11
Akar
Diller yüklü değil miydi ?
26-06-2010, 18:16:13
#12
Mastike
dil yukledim ama manuel yuklemiştim onu kabul etmemiş bende şimdi hepsini kurdan yaptım calşıyor pm den site adresi atmıştım bakabilirsin gayet güzel.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler