• 19-06-2010, 18:45:20
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar son zamanlarda mozillam çöküp duruyor fıtık oluyorum.Bilgisayarım için bütün konfigirasyonları denedim format attım mozillayı kurdum biraz gezdin ve çöktü.Sorun bende mi kaynaklanıyor çözemedim bunun için interneet bir haberde duymadım sizdede oluyor mu ?

    İyi günler...
  • 19-06-2010, 18:47:12
    #2
    hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar son zamanlarda mozillam çöküp duruyor fıtık oluyorum.Bilgisayarım için bütün konfigirasyonları denedim format attım mozillayı kurdum biraz gezdin ve çöktü.Sorun bende mi kaynaklanıyor çözemedim bunun için interneet bir haberde duymadım sizdede oluyor mu ?

    İyi günler...
    Sizin pc'de ram ile ilgili bir sorununuz var mı ondan kaynaklanıyor olabilir her tarayıcı çökebilir ama sizin yaşamış olduğunuz durum anormal.
  • 19-06-2010, 18:47:17
    #3
    Bende bıktım.Yeni sürümde düzelir inşallah.
  • 19-06-2010, 18:47:47
    #4
    Bende de oluyordu artık Opera ve Chrome kullanıyorum.
  • 19-06-2010, 18:56:58
    #5
    ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin pc'de ram ile ilgili bir sorununuz var mı ondan kaynaklanıyor olabilir her tarayıcı çökebilir ama sizin yaşamış olduğunuz durum anormal.

    Dostum ramları hd yi değiştirdim sadece moziilla kullanayım diye

    Ama yine çökmeler oluyor.Diğer arkadaşlardadasorun var geliba içim biraz rahatladı.Çöken arkadaşların işletim sistemi ney.Benimkisi xp sp3 orjinal bütün güncellemeler yüklüdür.
  • 19-06-2010, 19:03:47
    #6
    hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum ramları hd yi değiştirdim sadece moziilla kullanayım diye

    Ama yine çökmeler oluyor.Diğer arkadaşlardadasorun var geliba içim biraz rahatladı.Çöken arkadaşların işletim sistemi ney.Benimkisi xp sp3 orjinal bütün güncellemeler yüklüdür.
    Sadece firefox mu çöküyor sonra pc kilitleniyor mu blue screen hatası falan veriyormu acaba formatla silinemeyen virüslerden birisi pc'de olabilir mi bunlar kaynak tüketir ve tarayıcıların çökmesine sebep olur full fornat atıyormusun bunlarıda bir gözden geçir istersen
    En son olarak çözüm bulamazsanız ya opera kullanın ya da avant
  • 19-06-2010, 19:05:48
    #7
    tuhaf bende hiç bi sıkıntı yok
    chrome, firefox, ie7 sorunsuz çalışıyor

    XP Pro SP3 Türkçe
    hiç bir windows update kurmadım kurmamda

    kurdugun zaman sonrasında donma yapabılır