Arkadaşlar son zamanlarda mozillam çöküp duruyor fıtık oluyorum.Bilgisayarım için bütün konfigirasyonları denedim format attım mozillayı kurdum biraz gezdin ve çöktü.Sorun bende mi kaynaklanıyor çözemedim bunun için interneet bir haberde duymadım sizdede oluyor mu ?
İyi günler...
Bıktım Çökmesiden.
6
●527
- 19-06-2010, 18:45:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 19-06-2010, 18:47:12Sizin pc'de ram ile ilgili bir sorununuz var mı ondan kaynaklanıyor olabilir her tarayıcı çökebilir ama sizin yaşamış olduğunuz durum anormal.hitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2010, 18:56:58ugrboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum ramları hd yi değiştirdim sadece moziilla kullanayım diye
Ama yine çökmeler oluyor.Diğer arkadaşlardadasorun var geliba içim biraz rahatladı.Çöken arkadaşların işletim sistemi ney.Benimkisi xp sp3 orjinal bütün güncellemeler yüklüdür. - 19-06-2010, 19:03:47Sadece firefox mu çöküyor sonra pc kilitleniyor mu blue screen hatası falan veriyormu acaba formatla silinemeyen virüslerden birisi pc'de olabilir mi bunlar kaynak tüketir ve tarayıcıların çökmesine sebep olur full fornat atıyormusun bunlarıda bir gözden geçir istersenhitittuning adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

En son olarak çözüm bulamazsanız ya opera kullanın ya da avant

