Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar son zamanlarda mozillam çöküp duruyor fıtık oluyorum.Bilgisayarım için bütün konfigirasyonları denedim format attım mozillayı kurdum biraz gezdin ve çöktü.Sorun bende mi kaynaklanıyor çözemedim bunun için interneet bir haberde duymadım sizdede oluyor mu ?
İyi günler...