rob33n adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
TextBox Hep Boş Dönüyor!
17
●2.261
- 19-06-2010, 13:01:02
protected void btnDevam_Click(object sender, EventArgs e) { if (txtSifre.Text == "" || txtEmail.Text == "") { lblOlumsuz.Text = "E-Mail adresi veya şifre hatalı!"; } else { con = new SqlConnection(baglanti); SqlCommand com = new SqlCommand("select email from members where email=@email and sifre=@sifre", con); com.Parameters.AddWithValue("@email", txtEmail.Text); com.Parameters.AddWithValue("@sifre", md5.MD5Yap(txtSifre.Text.ToLower())); if (com.Connection.State == ConnectionState.Closed) com.Connection.Open(); if (com.ExecuteScalar() != null) Response.Redirect("default.aspx"); else lblOlumsuz.Text = "E-Mail adresi veya şifre hatalı!"; } }şu şekilde denermisin... - 19-06-2010, 13:04:54Arkadaşın dediği sanırım sayfanın ilk ziyaretimi yoksa sayfa içinden mi işlem yapıldıgı Page.Ispostback söylüyor ama onun bu konu ile alakası yok.rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2010, 15:14:58valla denedim ama değişen bir şey yok. Page.IsPostBack ile bende bi alaka kuramadım.ama yinede denedim.değişen bir şey yok.PastelRenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 19-06-2010, 16:37:30protected void btnDevam_Click(object sender, EventArgs e)
şurasını değiştir.
yine olmazsa bana bi mail at bakayım. - 19-06-2010, 17:00:42dediğinizi de denedim olmadı.hatta yapıcam derken bi şey oldu şimdi click eventi hiç tetiklenmiyor.acayip şeyler olmaya başladı ya benim bilgisayarda mı acaba problem die düşünmeye başladım.size mail atayım tamam ama ne atıym mailde.dosyaları mı?
- 19-06-2010, 17:11:33iki dosyayı at sadece .aspx ile .aspx.cs dosyasını mail özelden veriyorum
- 19-06-2010, 17:42:10arkadaşlar heralde benim makinada bir sorun var format atıp öle denicem. artık.
