• 18-06-2010, 23:01:03
    #10
    rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    page_load'da postback'in yok. Postback koymalısın.
    nasıl yani.anlamadım.biraz daha açabilir misn?
  • 19-06-2010, 13:01:02
    #11
    protected void btnDevam_Click(object sender, EventArgs e)
        {
    if (txtSifre.Text == "" || txtEmail.Text == "")
            {
                lblOlumsuz.Text = "E-Mail adresi veya şifre hatalı!"; 
            }
            else
            {
                con = new SqlConnection(baglanti);
                SqlCommand com = new SqlCommand("select email from members where email=@email and sifre=@sifre", con);
                com.Parameters.AddWithValue("@email", txtEmail.Text);
                com.Parameters.AddWithValue("@sifre", md5.MD5Yap(txtSifre.Text.ToLower()));
                if (com.Connection.State == ConnectionState.Closed)
                    com.Connection.Open();
                if (com.ExecuteScalar() != null)
                    Response.Redirect("default.aspx");
                else
                    lblOlumsuz.Text = "E-Mail adresi veya şifre hatalı!"; 
            }
    
        }
    şu şekilde denermisin...
  • 19-06-2010, 13:04:54
    #12
    rob33n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    page_load'da postback'in yok. Postback koymalısın.
    Arkadaşın dediği sanırım sayfanın ilk ziyaretimi yoksa sayfa içinden mi işlem yapıldıgı Page.Ispostback söylüyor ama onun bu konu ile alakası yok.
  • 19-06-2010, 15:14:58
    #13
    PastelRenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    protected void btnDevam_Click(object sender, EventArgs e)
        {
    if (txtSifre.Text == "" || txtEmail.Text == "")
            {
                lblOlumsuz.Text = "E-Mail adresi veya şifre hatalı!"; 
            }
            else
            {
                con = new SqlConnection(baglanti);
                SqlCommand com = new SqlCommand("select email from members where email=@email and sifre=@sifre", con);
                com.Parameters.AddWithValue("@email", txtEmail.Text);
                com.Parameters.AddWithValue("@sifre", md5.MD5Yap(txtSifre.Text.ToLower()));
                if (com.Connection.State == ConnectionState.Closed)
                    com.Connection.Open();
                if (com.ExecuteScalar() != null)
                    Response.Redirect("default.aspx");
                else
                    lblOlumsuz.Text = "E-Mail adresi veya şifre hatalı!"; 
            }
    
        }
    şu şekilde denermisin...
    valla denedim ama değişen bir şey yok. Page.IsPostBack ile bende bi alaka kuramadım.ama yinede denedim.değişen bir şey yok.
  • 19-06-2010, 16:37:30
    #14
    protected void btnDevam_Click(object sender, EventArgs e)
    şurasını değiştir.
    yine olmazsa bana bi mail at bakayım.
  • 19-06-2010, 17:00:42
    #15
    dediğinizi de denedim olmadı.hatta yapıcam derken bi şey oldu şimdi click eventi hiç tetiklenmiyor.acayip şeyler olmaya başladı ya benim bilgisayarda mı acaba problem die düşünmeye başladım.size mail atayım tamam ama ne atıym mailde.dosyaları mı?
  • 19-06-2010, 17:11:33
    #16
    iki dosyayı at sadece .aspx ile .aspx.cs dosyasını mail özelden veriyorum
  • 19-06-2010, 17:42:10
    #17
    arkadaşlar heralde benim makinada bir sorun var format atıp öle denicem. artık.
  • 17-07-2010, 13:26:58
    #18
    if(!this.ispostback) return bunu dene kardeşş.
    eğer page loada girmişse tekrar girmiyor bu yüzden textboxların boş kalmıyor.verdiğin değer yerinde kalıyor