dediğinizi de denedim olmadı.hatta yapıcam derken bi şey oldu şimdi click eventi hiç tetiklenmiyor.acayip şeyler olmaya başladı ya benim bilgisayarda mı acaba problem die düşünmeye başladım.size mail atayım tamam ama ne atıym mailde.dosyaları mı?