• 03-06-2010, 15:25:32
    #1
    Öncelikle selamlar.

    Sorunum şu şekilde



    Adlı siteden 2007 adlı menü ve 2010 adlı menüler açılmıyor.Internet Explorer ile girildiğinde diğerlerinde bir sorun yok.Sorunu tam olarak çözemedim yardımcı olabilirseniz çok teşekkür ederim.
  • 03-06-2010, 18:20:34
    #2
    Alt menü öğelerimi görünmüyor baktım da bende açılıyor şu an
  • 03-06-2010, 21:08:18
    #3
    Firefoxda ve diğer tarayıcılar da alt menüler açılıyor fakat Internet Explorer da açılmıyor çözemedim bir türlü anlayamadım da yardımcı olursanız çok sevinirim.