Adlı siteden 2007 adlı menü ve 2010 adlı menüler açılmıyor.Internet Explorer ile girildiğinde diğerlerinde bir sorun yok.Sorunu tam olarak çözemedim yardımcı olabilirseniz çok teşekkür ederim.
Firefoxda ve diğer tarayıcılar da alt menüler açılıyor fakat Internet Explorer da açılmıyor çözemedim bir türlü anlayamadım da yardımcı olursanız çok sevinirim.