Öncelikle selamlar.

Sorunum şu şekilde



Adlı siteden 2007 adlı menü ve 2010 adlı menüler açılmıyor.Internet Explorer ile girildiğinde diğerlerinde bir sorun yok.Sorunu tam olarak çözemedim yardımcı olabilirseniz çok teşekkür ederim.