• 29-06-2007, 10:35:33
    #1
    merhaba arkadaşlar sorunum şu php tabanlı websitem bulunmakta bu sitede 5 bin üyem var ancak bu scrintten sıkıldım asp bı scirt yaptım ve php deki üyelerimi buraya taşımak istiyorum ancak nbu konuda bi fikrim yok bu konuda deneyımlı arkadaşlardan yardım rıca ediyorum php deki üyelerimi asp ye nasıl taşıya bilirim bu konuda deneyımlı arkadaşlardan mümkünse adım adım anlatmalarını rıca ediyorum saygılarımla
  • 30-06-2007, 04:13:42
    #2
    Kurumsal PLUS
    kullandığın php script mysql kullanıyor olsa gerek.

    asp'de hangi scripti hangi veritabanıyla kullandığına bağlı olarak yapman gerekenler değişir. ama bir forum scriptinden başka bir forum scriptine, özellikle php'den asp'ye sağlıklı aktarma yapılabileceğini sanmıyorum.
  • 01-07-2007, 09:47:00
    #3
    evet php script mysql kullanıyor desenize php deki üyeleri asp ye alamıyacağız ama bunun mutlaka bir yolu olmalı neyse ver miş oldunuğunuz bilgi için tşk..ederim arkadaşım